Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Vývoj nových produktov a cyklus ich životnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24200
Posledná úprava
17.05.2009
Zobrazené
1 542 x
Autor:
sweety2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma musí ovládať vývoj a riadenie nových produktov. Každý produkt prechádza cyklom životnosti – zrodí sa, prejde niekoľkými fázami a nakoniec jeho životnosť končí, pretože prichádzajú novšie produkty. Tie uspokoja potreby zákazníkov lepšie. Tento cyklus zadáva dve príležitosti:
1. Firma musí byť schopná vyvíjať nové výrobky alebo služby (ktoré nahradia tie zastarané).
2. Musí sa dokázať prispôsobovať marketingovej stratégii podľa meniacich sa potrieb, technológii a konkurencii tak, ako produkt prechádza cyklom životnosti.

Kľúčové slová:

VÝVOJ NOVÝCH PRODUKTOV

NOVe PRODUKTy

ŽIVOTNOST produktov


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko