Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Vzťahy so zákazníkmi - Customer Relationship Management

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
58 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4005
Posledná úprava
20.05.2017
Zobrazené
3 777 x
Autor:
liencus
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

CRM je skratkou, ktorá pochádza z angl. a celý názov je Customer Relationship Management. Do slovenčiny sa prekladá ako Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Toto odvetvie manažmentu sa zaoberá vzťahmi so zákazníkmi.
Ak chce byť firma úspešná, tak musí mať dobré vzťahy so zákazníkmi. Práve tieto vzťahy CRM manažment rieši. Hlavným cieľom je udržanie existujúcich zákazníkov a vytvorenie ponuky produktov, ktoré budú najviac vyhovujúce pre neho. Vďaka CRM je spoločnosť schopná lepšie riadiť a koordinovať interakciu s klientom naprieč celou firmou.
CRM podporuje dokonalejšie využitie každého kontaktu so zákazníkom. CRM nie je určený ani tak na zvyšovanie počtu zákazníkov, ako na zvyšovanie spokojnosti už získaných zákazníkov (aj keď sa tieto dve veci nevylučujú, pretože spokojný zákazník môže priviesť ďalšieho zákazníka). Využíva a darí sa mu teda hlavne na presýtených trhoch, kde spokojnosť zákazníka je na prvom mieste.


Kľúčové slová:

zákazník

riadenie vzťahov

softvér

projekt

firma



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Vznik systémov riadenia vzťahov so zákazníkmi 4
    1.1 Riadenie vzťahov so zákazníkmi na tri 5
    1.2 Desať tipov k vytvoreniu úspešného projektu crm 7
    2 Softvér a crm 8
    2.1 Čo nájdete v softvéroch crm 9
    2.2 Čo prinesie softvér pre firmu 9
    3.2.1 Podrobnejšie informácie o softvére crm 10
    Záver 11
    Zoznam použitej literatúry 12

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko