Základné formy prejavov komunikácie, Monológ, Dialóg
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
27 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5904 |
Posledná úprava
06.12.2017 |
Zobrazené
4 302 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Komunikácia patrí v manažmente k základným zručnostiam manažéra. Jej význam stúpa s rozvojom trhovej ekonomiky, kde tvorí východisko úspešnosti manažéra i podniku.
Podstatu profesionálnej, hlavne manažérskej komunikácie tvorí predovšetkým profesionálne zvládnutie základných a špecifických komunikačných prostriedkov a ich jednotlivých foriem a komunikačných zručností, ktoré umožňujú adekvátny spôsob ich aplikácie v každej konkrétnej komunikačnej situácii, ktorá v komunikačnom procese nastane. Prejav je vyjadrenie niečoho rečou, slovami, správaním, mimikou a pod. Prejavom úcty je napríklad vyznamenanie.
Kľúčové slová:
formy prejavov
verbálna komunikácia
verbálny prejav
hovorová komunikácia
neverbálna komunikácia
monológ
dialóg
Obsah:
- 1 Základné formy prejavov komunikácie
1.1 Verbálna komunikácia
1.2 Neverbálna komunikácia
2 Monológ
3 Dialóg
Použitá literatúra
Zdroje:
- MISTRÍK, J.: Jazyk a reč. Bratislava: Mladé letá, 1999, 430 s., ISBN 80-06-00924-4
- NAGYOVÁ, Ľ.: Manažérska komunikácia. Nitra: SPU Nitra, 1999, 142 s.
- STANČEK, Ľ. - ŠURÁB, M.: Rétorika dnes. Ružomberok: Rektorát Katolíckej univerzity, 2006, 212 s., ISBN 80-8084-110-1
- SZARKOVÁ, M. a kol.: Komunikácia v manažmente. Bratislava: EKONÓM, 2002, 195 s., ISBN 80-225-1585-X
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.