Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Základné formy prejavov komunikácie, Monológ, Dialóg

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5904
Posledná úprava
06.12.2017
Zobrazené
4 302 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Komunikácia patrí v manažmente k základným zručnostiam manažéra. Jej význam stúpa s rozvojom trhovej ekonomiky, kde tvorí východisko úspešnosti manažéra i podniku.
Podstatu profesionálnej, hlavne manažérskej komunikácie tvorí predovšetkým profesionálne zvládnutie základných a špecifických komunikačných prostriedkov a ich jednotlivých foriem a komunikačných zručností, ktoré umožňujú adekvátny spôsob ich aplikácie v každej konkrétnej komunikačnej situácii, ktorá v komunikačnom procese nastane. Prejav je vyjadrenie niečoho rečou, slovami, správaním, mimikou a pod. Prejavom úcty je napríklad vyznamenanie.

Kľúčové slová:

formy prejavov

verbálna komunikácia

verbálny prejav

hovorová komunikácia

neverbálna komunikácia

monológ

dialóg



Obsah:
  • 1 Základné formy prejavov komunikácie
    1.1 Verbálna komunikácia
    1.2 Neverbálna komunikácia
    2 Monológ
    3 Dialóg
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • MISTRÍK, J.: Jazyk a reč. Bratislava: Mladé letá, 1999, 430 s., ISBN 80-06-00924-4
  • NAGYOVÁ, Ľ.: Manažérska komunikácia. Nitra: SPU Nitra, 1999, 142 s.
  • STANČEK, Ľ. - ŠURÁB, M.: Rétorika dnes. Ružomberok: Rektorát Katolíckej univerzity, 2006, 212 s., ISBN 80-8084-110-1
  • SZARKOVÁ, M. a kol.: Komunikácia v manažmente. Bratislava: EKONÓM, 2002, 195 s., ISBN 80-225-1585-X
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko