Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Základné prvky marketingovej koncepcie a ich univerzálna platnosť

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
97 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12329
Posledná úprava
18.10.2019
Zobrazené
3 800 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Potreba: „Múdry je ten, kto pozná potrebné veci, nie veľa vecí. “ (Aischylos)

Ľudská potreba znamená určitý nedostatok, ktorý si človek uvedomuje a snaží sa o jeho odstránenie, uspokojenie. Každý človek má množstvo potrieb - taktiež je všeobecne známe, že sa neobjavil človek, ktorý by bol so všetkým spokojný, a nepocítil čo i len jednu potrebu.
Konkrétne môžeme kategoricky definovať potrebu po výpočtovej technike, príp. službách s ňou spojenými takto:

Kľúčové slová:

marketingová koncepcia

ľudské potreby

želanie

dopyt

produkt

výmena

trh

transakcia

uspokojenie potrieb

Aischylos

výpočtová technika



Obsah:
  • Potreba
    Želanie
    Dopyt
    Produkt
    Výmena
    Trh

Zdroje:
  • Viera Cibáková, Úvod do teórie marketingu, VSEMvs Bratislava 2005
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko