Základné prvky marketingovej koncepcie a ich univerzálna platnosť
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
97 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12329 |
Posledná úprava
18.10.2019 |
Zobrazené
3 800 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Potreba: „Múdry je ten, kto pozná potrebné veci, nie veľa vecí. “ (Aischylos)
Ľudská potreba znamená určitý nedostatok, ktorý si človek uvedomuje a snaží sa o jeho odstránenie, uspokojenie. Každý človek má množstvo potrieb - taktiež je všeobecne známe, že sa neobjavil človek, ktorý by bol so všetkým spokojný, a nepocítil čo i len jednu potrebu.
Konkrétne môžeme kategoricky definovať potrebu po výpočtovej technike, príp. službách s ňou spojenými takto:
Kľúčové slová:
marketingová koncepcia
ľudské potreby
želanie
dopyt
produkt
výmena
trh
transakcia
uspokojenie potrieb
Aischylos
výpočtová technika
Obsah:
- Potreba
Želanie
Dopyt
Produkt
Výmena
Trh
Zdroje:
- Viera Cibáková, Úvod do teórie marketingu, VSEMvs Bratislava 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.