Základy marketingového managementu - Marketing a spoločnosť
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
31 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8756 |
Posledná úprava
20.04.2018 |
Zobrazené
2 818 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketing a spoločnosť
Marketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločnosťou je rôzne. Vďaka nekalým praktikám niektorých podnikov sa pohľad spoločnosti na marketing ako taký zmenil k negatívnejšiemu vnímaniu marketingu.
Kľúčové slová:
medzinárodný marketing
marketing služieb
marketing a spoločnosť
konzumerizmus
marketing v podniku
Obsah:
- Marketing a spoločnosť
Spoločenský marketing
Konzumerizmus
Uplatňovanie spoločensky zodpovedného marketingu v podniku
Zdroje:
- Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.