Základy marketingového managementu - Marketing služieb
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
27 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8755 |
Posledná úprava
19.04.2018 |
Zobrazené
2 224 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový mix
Prvky marketingového mixu sú:
- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu
- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu
- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom
- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpy
Marketingový mix služieb
Marketingový mix služieb vychádza z tradičného marketingového mixu. Aplikácia marketingovej organizácie v podnikoch a organizáciach poskytujúcich služby ale ukázala, že tieto prvky nestačia na účinné vytváranie marketingových plánov. Oblasť služieb vyžaduje k marketingovému mixu pripojiť ešte ďalšie tri prvky:
Kľúčové slová:
produkt
cena
distribúcia
marketingová komunikácia
marketingový mix
produktové portfólio
Obsah:
- Marketingový mix
Marketingový mix služieb
Implementácia rozšíreného marketingového mixu v podniku
Produkt
Cena
Distribúcia
Marketingová komunikácia
Ľudia
Materiálne vybavenie
Procesy
Implementácia marketingového mixu pri rozšírení produktového portfólia
Zdroje:
- Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.