Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Základy marketingu - Distribúcia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
38 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8921
Posledná úprava
10.05.2018
Zobrazené
1 884 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Distribučná politika nezahŕňa len fyzickú distribúciu tovaru, plánovanie stratégie distribučného reťazca a skladovú politiku, ale aj parametre, ako sú vzdialenosť k zákazníkovi, politiku predajných miest a starostlivosť alebo prácu so zákazníkom v mieste jeho kontaktu s podnikom. Tento proces sa uskutočňuje prostredníctvom predajných miest, prijímacích kancelárií alebo priamo u zákazníka doma. Táto časť marketingových nástrojov zahŕňa predovšetkým zákazníka. Samotná fyzická distribúcia a stratégia odbytového kanálu je pritom len spôsob prístupu a spôsob dosiahnutia zákazníka, čiže len časť celej problematiky.

Kľúčové slová:

marketing

distribúcia

distribučné testy

stratégia

push

pull

politika miesta



Obsah:
  • Úvod
    Distribučná politika
    Marketingové distribučné cesty
    Spôsoby prístupu k trhu prostredníctvom distribúcie
    Intenzívna distibúcia
    Exkluzívna distribúcia (výhradná)
    Selektívna stratégia (výberová)
    Stratégie push a pull
    Fyzická distribúcia
    Politika miesta
    Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko