Základy marketingu - Distribúcia
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
38 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8921 |
Posledná úprava
10.05.2018 |
Zobrazené
1 851 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Distribučná politika nezahŕňa len fyzickú distribúciu tovaru, plánovanie stratégie distribučného reťazca a skladovú politiku, ale aj parametre, ako sú vzdialenosť k zákazníkovi, politiku predajných miest a starostlivosť alebo prácu so zákazníkom v mieste jeho kontaktu s podnikom. Tento proces sa uskutočňuje prostredníctvom predajných miest, prijímacích kancelárií alebo priamo u zákazníka doma. Táto časť marketingových nástrojov zahŕňa predovšetkým zákazníka. Samotná fyzická distribúcia a stratégia odbytového kanálu je pritom len spôsob prístupu a spôsob dosiahnutia zákazníka, čiže len časť celej problematiky.
Kľúčové slová:
marketing
distribúcia
distribučné testy
stratégia
push
pull
politika miesta
Obsah:
- Úvod
Distribučná politika
Marketingové distribučné cesty
Spôsoby prístupu k trhu prostredníctvom distribúcie
Intenzívna distibúcia
Exkluzívna distribúcia (výhradná)
Selektívna stratégia (výberová)
Stratégie push a pull
Fyzická distribúcia
Politika miesta
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.