Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Základy marketingu - Prieskum - Optika Magic spol. s r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28817
Posledná úprava
18.12.2009
Zobrazené
2 012 x
Autor:
stewe
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Mnohí ľudia si v dnešnej dobe nedokážu svoj život predstaviť bez moderných zariadení, ktoré im uľahčujú prácu, a to nielen v zamestnaní, ale aj v domácnosti. Moderné prístroje využívajú rôzne technológie a fyzikálne princípy. Jedným z nich je i vplyv elektromagnetického žiarenia, ktoré nás obklopuje takmer zo všetkých svetových strán. Tieto aspekty negatívne vplývajú na človeka namáhaním a zhoršovaním zraku. Nakoľko je zdravie prvoradé a neoceniteľne sú pre ľudí trpiacich touto zrakovou námahou respektíve ochorením na trhu rôzne druhy pomoci medzi, ktoré nepochybne patria optické okuliare a kontaktné šošovky. Aj v tomto segmente vplýva na spotrebiteľa veľké množstvo faktorov, ktoré ovplyvňujú jeho nákupné správanie. V prvom rade spotrebiteľ preferuje účinnosť okuliarov. Medzi ďalšie faktory patrí značka, kvalita spracovania, váha ale v dnešnej dobe nepochybne i móda, trend a imidž.

Tento faktor sa stal pre mňa hybným motívom spracovania marketingového výskumu fiktívnej optickej spoločnosti, ktorá sa prostredníctvom získaných informácií bude snažiť o lepšiu pozíciu na trhu a celkové posilnenie vnímania zdravia zraku medzi občanmi.

Kľúčové slová:

prieskum

zaklady marketingu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko