Založenie fiktívnej firmy - Marketing
Popis:
Seminárna práca z marketingu. Založenie fiktívnej firmy.
1 ZALOŽENIE FIRMY
Naša firma bola založená 12.01.1999 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom VODREVO s. r. o. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Definícia marketingu
Podľa The American Marketing Association je marketing definovaný ako organizačná funkcia a súbor procesov pre tvorbu, komunikáciu a dodávanie hodnôt zákazníkom, a tiež pre riadenie vzťahov so zákazníkmi spôsobmi, ktoré prinášajú výhodu samotnej organizácie a jej zainteresovaným subjektom. Táto definícia bola poprvýkrat predstavená na AMA Summer Educators´ Conference v auguste 2004 v Bostone.
My sme túto definíciu v roku 1999 nepoznali, keď sme našu firmu zakladali, ale podľa nás, táto definícia sa najviac približuje k tejto dobe. Všetko sa vyvíja tak ako aj definícia, čo je marketing.
Obsah archívu:
Marketing_3.doc
Marketing_4.doc
Marketing_1.doc
Marketing_2.doc
Kľúčové slová:
založenie firmy
dopyt
ponuka
trh
marketingová orientácia
mikroprostredie
demografia
Obsah:
- 1 Založenie firmy
2 Marketingová koncepcia
2.1 Potreby zákazníka
2.2 Priania zákazníka
2.3 Dopyt
2.4 Produkt
2.5 Výmena trhu
2.6 Transakcia
2.7 Vzťahový marketing
2.8 Trh
3 Marketingový manažment
4 Marketingové koncepcie riadenia
4.1 Výrobná koncepcia
4.2 Výrobková koncepcia
4.3 Koncepcia predaja
4.4 Marketingová koncepcia
4.4.1 Hlavné piliere marketingovej filozofie
4.5 Koncepcia spoločenského marketingu
5 Marketingová orientácia v našej firme a jej význam
6 Strategické plánovanie
6.1 Postupnosť strategického plánovania
6.1.1 Definovanie poslania podniku
6.1.2 Stanovenie podnikateľských cieľov
6.1.3 Výber podnikateľských aktivít
6.1.3.1 Analýza podnikateľského portfólia
6.1.3.2 Rastová stratégia
6.1.4 Marketingový plán a stratégie
7 Analýza marketingového prostredia
7.1 Mikroprostredie
7.1.1 Vnútrofiremné prostredie
7.1.2 Dodávateľsko-odberateľské vzťahy
7.1.3 Sprostredkovatelia
7.1.4 Cieľový trh
7.1.5 Konkurencia
7.1.6 Vzťahy s verejnosťou
7.2 Makroprostredie
7.2.1 Demografické prostredie
7.2.2 Ekonomické prostredie
7.2.3 Prírodné prostredie
7.2.4 Technologické prostredie
7.2.5 Politické prostredie
7.2.6 Kultúrne prostredie
Zdroje:
- BARTÁKOVÁ, G. - CIBÁKOVÁ, V. - ŠTARCHOŇ, P.: Základy marketingu. Bratislava, 2007. ISBN 978-80-969588-3-2
- KOTLER, P. - ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.