Popis:
Otvorenie podniku K-Twister, spol. s r. o. je naplánované na február 2017 na západnom Slovensku, v krásnom meste Trnava. Budeme poskytovať služby v oblasti zábavy a pohostenia. Prostredníctvom nášho kvalifikovaného personálu, kvalitného vybavenia a príjemného prostredia budeme ponúkať svojím zákazníkom, teda jednotlivcom, skupinám alebo aj celým rodinám miesto na oddych, stretávky, trávenie voľného času, stretnutia so svojimi idolmi a samozrejme miesto, kde sa môžu dobre najesť. Hlavným cieľom tohto podniku je uspokojovať potreby a nároky zákazníkov. Úrovňou poskytovaných služieb, príjemným a spoločenským prístupom k zákazníkom sa budeme neustále snažiť získať si ich a prilákať tak stále nových a nových potenciálnych zákazníkov.
Podnik K-Twister, spol. s r. o. plánujeme neustále rozvíjať a prispôsobovať dobe, a to v podobe inovovania svojich ponúkaných služieb. Predpokladá sa, že vývoj podniku bude úspešný aj čo sa týka finančnej stránky. To znamená, že predpokladáme príliv finančných prostriedkov, ktoré by pokryli naše náklady a priviedli nás k dosiahnutiu zisku.
Kľúčové slová:
vlastná firma
fiktívna firma
marketingový mix
založenie firmy
hudobný klub
reštaurácia
Obsah:
- Úvod
1 Charakteristika firmy
1. 1 Opis firmy
1. 2 Motivácia
1. 3 Základné údaje o firme
2 Marketingové prostredie
2. 1 Marketingové makroprostredie
2. 2 Marketingové mikroprostredie
3 Spotrebiteľské správanie
3. 1 Faktory charakterizujúce nákupné správanie spotrebiteľa
3. 2 Správanie po nákupe
4 Nákupné správanie organizácii
5 Segmentácia trhu, výber cieľového trhu
5. 1 Cielený marketing podniku
5. 2 Segmentácia trhu
5.3 Výber cieľového trhu
6 Marketingové plánovanie
6. 1 Tvorba podnikateľského portfólia
6. 2 Swot marketingová analýza
6. 3 Stratégia podniku
7 Marketingový mix
7. 1 Produkt
7. 1. 1 Úrovne produktu
7. 1. 2 Produktový mix
7. 2 Cena v marketingu
7. 3. Distribúcia
7. 4 Marketingová komunikácia
Záver
Zoznam príloh