Zásobovanie podniku a logistika
«»
Popis:
1 ZÁSOBOVANIE PODNIKU A LOGISTIKA
Prechod na trhovú ekonomiku a výrazné zmeny v hospodárskom živote v ekonomike Slovenska vyvolávajú nutnosť intenzívne sa zaoberať metódami, ktoré vedú k podnikateľskému úspechu. Tieto zmeny sa prejavujú aj v riadení a usmerňovaní zásobovacích, materiálnych a informačných tokov.
1.1 Náplň a poslanie zásobovania
CIEĽOM ZÁSOBOVANIA: je pripraviť racionálny variant zabezpečenia hlavných zásobovacích činností podniku, na základe poznatkov o výrobkoch, ich odbytovej politike, podmienkach výroby a dostupnosti materiálových zdrojov.
ÚLOHOU STRATÉGIE ZÁSOBOVANIA: je identifikovať potencionálnych dodávateľov, uskutočňovať ich hodnotenie, systémovo upravovať dodávateľsko-odberateľské vzťahy do nových parametrov v súlade so strategickým zámerom podniku.
Kľúčové slová:
Zásobovanie podniku
logistika
Metódy zásobovania
Stratégia
kritériá v dodávateľsko - odberateľských vzťahoch
Klasifikácia dodávateľov
Obsah:
- 1 Zásobovanie podniku a logistika 3
1.1 Náplň a poslanie zásobovania 3
1.2 Metódy zásobovania 4
1.3 Stratégia v zásobovaní 5
1.4 Základné kritériá v dodávateľsko - odberateľských vzťahoch 6
1.5 Logistika a jej uplatnenie v zásobovaní 7
1.6 Organizačné zabezpečenia zásobovania 8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.