Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Zážitok a emócia pri tvorbe reklamnej kampane

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8058
Posledná úprava
22.01.2018
Zobrazené
1 991 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zážitkové formy reklamy - dvojitý efekt
Zadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.
Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človeka, ktorý sa objavuje vo vedomí. Taktiež si treba uvedomiť, že celý emotívny mechanizmus funguje „nechtiac“. Adresát si vôbec nemusí uvedomovať, že vonkajšie alebo vnútorné podnety ho ovplyvnili .

Kľúčové slová:

emócie

reklama

reklamná kampaň

agentúra

zadávateľ

marketingová komunikácia



Obsah:
  • Zážitkové formy reklamy - dvojitý efekt
    Úlohy emócií v reklame
    Emócie v motivačnom procese
    Event marketing - získavame emócie na svoju stranu
    Kampaň so zadaním zážitkového cieľa

Zdroje:
  • Hradiská, E.: Psychológia a reklama, Elita, Bratislava 1998
  • Vysekalová, J., Komárková, R,: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2000
  • FREY, P.: Marketingová komunikace, nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005
  • DUTKA, R.: Slovensko, na ruky. In: Stratégie 10/2007, str. 48, Bratislava : Vydavateľstvo Sanoma
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko