Zážitok a emócia pri tvorbe reklamnej kampane
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
15 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8058 |
Posledná úprava
22.01.2018 |
Zobrazené
1 991 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Zážitkové formy reklamy - dvojitý efekt
Zadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.
Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človeka, ktorý sa objavuje vo vedomí. Taktiež si treba uvedomiť, že celý emotívny mechanizmus funguje „nechtiac“. Adresát si vôbec nemusí uvedomovať, že vonkajšie alebo vnútorné podnety ho ovplyvnili .
Kľúčové slová:
emócie
reklama
reklamná kampaň
agentúra
zadávateľ
marketingová komunikácia
Obsah:
- Zážitkové formy reklamy - dvojitý efekt
Úlohy emócií v reklame
Emócie v motivačnom procese
Event marketing - získavame emócie na svoju stranu
Kampaň so zadaním zážitkového cieľa
Zdroje:
- Hradiská, E.: Psychológia a reklama, Elita, Bratislava 1998
- Vysekalová, J., Komárková, R,: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2000
- FREY, P.: Marketingová komunikace, nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005
- DUTKA, R.: Slovensko, na ruky. In: Stratégie 10/2007, str. 48, Bratislava : Vydavateľstvo Sanoma
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.