Životný cyklus výrobku
Popis:
Hlavným cieľom mojej práce bola teoretická analýza životného cyklu výrobku. Každý produkt prechádza rôznymi etapami vývoja, ktoré spolu vytvárajú životný cyklus výrobku. Záujem o výrobok po určitej dobe klesá až na úroveň, kedy jeho výroba končí. Každý produkt má špecifický životný cyklus. Dôkladné poznanie jednotlivých štádií životného cyklu výrobku je dôležitým prvkom vytvorenia správnej marketingovej stratégie. Manažéri v podniku sa musia rozhodnúť kedy je efektívne ponechať výrobky na trhu a naopak kedy je čas nahradiť ich novými výrobkami, pretože životný cyklus žiadneho výrobku nie je neobmedzený. Grafickým znázornením životného cyklu výrobku je tzv. krivka S...
Kľúčové slová:
Výrobok
Životný cyklus výrobku
Krivka životného cyklu výrobku
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.