Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Zvuk v reklame

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11861
Posledná úprava
21.06.2019
Zobrazené
2 668 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reklama. Považovaná za jeden z najväčších fenoménov 20. a 21. storočia, ktorému sa nevyhne nik. Zapĺňa svoje miesto nie len v rádiách, televíznych obrazovkách, ale aj v novinách a časopisoch, bilboardoch a hlavne na internetových stránkach. Veľmi využívanými nositeľmi reklamy sa stali aj suveníry, ako zapaľovače, perá či kalendáre. Všetci ju máme možnosť nie len pozorovať, ale aj hodnotiť a využívať. Názov reklama pochádza z latinčiny, resp. francúzštiny a po prvý krát sme sa s ním stretli v roku 1911, keď bola označovaná ako poľovnícky termín s prekladom volať, vábiť.
Vtedy sa jej však ešte nedostalo toľko pozornosti a slávy. Začalo to až rozvojom ekonomiky a techniky, a hlavne trhu, kde sa začal boj medzi konkurenčnými výrobcami.“ Reklama je vlastne platená masová komunikácia a podľa zákona je to prezentácia produktov každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu, kde sú za produkt považované služby, tovar, nehnuteľnosti, obchodné meno alebo obchodná známka firmy“.

Kľúčové slová:

reklama

zvuk

zvuk v reklame

masmediálne štúdiá

časopisy

billboardy

masová komunikácia

prezentácia produktov

rádiá

internet



Obsah:
  • Úvod
    Zvuková stránka reklamy
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • PRACHÁR, J.: Podnikateľ v aréne trhu, reklamy, marketingu. Nitra, 1991.
  • HORÁKOVÁ, I. - KOHOUT, J.: Reklama v podnikaní. Bratislava, 1999.
  • HINGSTON, P.: Efektívny marketing. Bratislava, 2002.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko