10 zlatých pravidiel predaja
«»
Popis:
● Neoddeliteľnou súčasťou práce obchodného zástupcu je zhromažďovanie informácií.
● Informácie zhromažďujeme nielen o zákazníkoch, ale aj o tých, ktorí ich zastupujú.
● Pestujeme si cit pre informácie a učíme sa ich interpretovať.
● Rovnako dôležité sú aj informácie o konkurencii.
● Zákazníkov delíme na potencionálnych, vlastných, perspektívnych a neperspektívnych a podľa toho im prikladáme i význam.
● Previerku konkurencieschopnosti zákazníka robíme rovnako podrobne, ako diagnózu jeho potrieb.
● Vývoj dopytu sledujeme podľa zákazníkov, ale aj podľa trendov v rámci celkovej situácie na trhu.
● Získané informácie evidujeme v kartotéke a odovzdávame ich nadriadeným, ktorí sú zodpovední za ich vyhodnocovanie.
● Dodržiavame informačnú disciplínu.
...
Kľúčové slová:
predaj
obchod
pravidlá predaja
zisk
zákazník
konkurencia
trh
obchodné jednanie
komunikácia
predajné zručnosti
tovar
služba
argumentácia
reklamácia
Obsah:
- 1 BEZ INFORMÁCIÍ VYKRAČUJEME DO TMY
2 PRÍPRAVA POISŤUJE VÝSLEDOK
3 DÔLEŽITÝ NIE JE LEN OBSAH, ALE I FORMA
4 DOBRÝ ZAČIATOK VEDIE K DOBRÉMU KONCU
5 ODBORNOSŤ BUDÍ DÔVERU
6 NÁMIETKY SÚ PRÍZNAKOM ZÁUJMU
7 ROZHODOVANIE JE PROCES, NIE JEDNORÁZOVÝ AKT
8 V ZÁVERE BODUJE PRUŽNOSŤ A PEVNÉ NERVY
9 UZATVORENÍM OBCHODU ZAČÍNA OBCHODNÝ VZŤAH
10 ANALÝZA VLASTNEJ VÝKONNOSTI JE NAJSPOĽAHLIVEJŠOU CESTOU K JEJ ZVYŠOVANIU
ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ PREDAJA
Zdroje:
- Ivan Bureš: 10 zlatých pravidiel predaja
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.