Audit marketingu a cien - kniha v skratke
«»
Popis:
- Celá kniha, ale v skrátenej podobe - dôležité veci, Kniha Oláh a Rózsa
- Podstata MA
- Charakteristické črty MA
- Zložky MA
- Audit cien ako dôležitá súčasť auditu marketingovej činnosti
- Čo nie je MA
- Odlišnosť od ostatných typov audit
- Vymedzenie funkcie MA
MA ako súčasť manažérskeho auditu
- Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie auditu marketingu
- Prínos auditu marketingu pre organizáciu
Kľúčové slová:
podstata marketingu
zložky marketingu
vymedzenie funkcie marketingu
eEtický kódex slovenskej komory audítorov
Obsah:
- 1 marketingový audit, jeho charakteristické črty a možné spôsoby praktického uplatnenia vo firme
2 etika v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne
3 metodologické otázky súvisiace s vykonaním auditu marketingu v praxi
4 audit výkonnosti marketingových funkcií a systémov
5 spôsoby súhrnného zhodnotenia správania manažérov marketingu
6 výstupy auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít a správanie manažmentu firmy
Zdroje:
- Audit marketingu a cien, Michal Oláh a Zoltán Rózsa, 2006
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.