Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Audit marketingu a cien - kniha v skratke

«»
Prípona
.docx
Typ
skriptá
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38798
Posledná úprava
22.04.2012
Zobrazené
1 502 x
Autor:
ebartokova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
  • Celá kniha, ale v skrátenej podobe - dôležité veci, Kniha Oláh a Rózsa
  • Podstata MA
  • Charakteristické črty MA
  • Zložky MA
  • Audit cien ako dôležitá súčasť auditu marketingovej činnosti
  • Čo nie je MA
  • Odlišnosť od ostatných typov audit
  • Vymedzenie funkcie MA MA ako súčasť manažérskeho auditu
  • Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie auditu marketingu
  • Prínos auditu marketingu pre organizáciu

Kľúčové slová:

podstata marketingu

zložky marketingu

vymedzenie funkcie marketingu

eEtický kódex slovenskej komory audítorov



Obsah:
  • 1 marketingový audit, jeho charakteristické črty a možné spôsoby praktického uplatnenia vo firme
    2 etika v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne
    3 metodologické otázky súvisiace s vykonaním auditu marketingu v praxi
    4 audit výkonnosti marketingových funkcií a systémov
    5 spôsoby súhrnného zhodnotenia správania manažérov marketingu
    6 výstupy auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít a správanie manažmentu firmy

Zdroje:
  • Audit marketingu a cien, Michal Oláh a Zoltán Rózsa, 2006
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko