Ekonomika
«»
Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. najvplyvnejšou spoločenskou skupinou, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské správanie, je rodina; je predmetom veľkého záujmu; matka nakupuje značnú časť výrobkov pre ostatných členov rodiny (potraviny, oblečenie..), neznamená to však, že svoje nákupné rozhodnutie robí sama; marketingoví pracovníci sa zaujímajú o úlohu a relatívny vplyv manžela, manželky a detí na rozhodnutia o nákupe; vplyv muža a ženy sa líši podľa druhu výrobku; rozhodnujúci vplyv môže mať raz manžel, inokedy manželka
Kľúčové slová:
marketing
plánovanie
ekonomika
Obsah:
- 1.1 Obsah a podstata marketingu
1.2 Spoločné a rozdielne črty marketingu a obchodu
1.3 Základné princípy marketingu
1.5 Marketing produktu a obchodný maketing výrobcu
1.6 Etika v oblasti výmeny
1.7 Marketing a kvalita
1.8 Prístupy podniku k spotrebiteľom:
1.9 Nové techniky a tendencie v marketingu
1.10 Špecifiká amerického a európskeho prístupu k marketingu
1.11 Medzinárodné aspekty marketingu
...
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.