Manažment značky
Popis:
História spoločnosti Tescoma siaha do roku 1992 a je jedným z dôkazov, že aj z malej veci sa môže stať celosvetový úspech. Je to príklad toho, ako ľudské snaženie prekonávajúce počiatočné sklamania a neúspechy môže vytvoriť legendu. Málokto však vie, že táto spoločnosť začala v jednej zlínskej garáži a na počiatku sa zaoberala predajom kuchynských potrieb a elektrospotrebičov. Prvou naozaj úspešnou komoditou bol šetrič vody, ktorý ma dodnes v spoločnosti Tescoma prezývku „čuripindel“. V garáži teda nezačínali len úspešné americké počítačové spoločnosti. Úspech Tescomy spočíval na počiatku v skutočnosti, že zásadné politické zmeny a demokratizačný proces po roku 1989 priniesli koniec uniformity takmer vo všetkých oblastiach. Počiatok deväťdesiatich rokov sprevádzala teda aj v oblasti kuchynských potrieb potreba nových moderných výrobkov. V týchto rokoch sa správal trh nenásytne. Prvou fázou vývoja spoločnosti Tescoma bol teda dovoz príslušných komodít rôznych značiek, ale dôležitý faktor už v tomto období hrala kvalita a estetika výrobkov. Preto sa v tom čase prevažná časť dovozov realizovala z Talianska.
Kľúčové slová:
obchodné zastúpenie
kvalita
manažment
produkt
cena
servis
Obsah:
- 1. Všeobecná charakteristika firmy Tescoma, s. r. o. 3
- Priame obchodné zastúpenie 4
- Originálne spracovanie 5
- Použitie kvalitných materiálov 5
- Praktické a univerzálne využitie 5
- Kvalita na prvom mieste 6
2. Značka 6
3. Vlastná značka 7
- FUNNY MUMMY 7
- UNO 8
- GUSTITO 8
- FEEL X 8
4. Niektoré z marketingových aktivit firmy Tescoma 10
- Produkt 10
- Cena 10
- Servis 11
- Pozícia 11
- Informácia 11
- Komunikácia 12
ZÁVER 13
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.