Popis:
Skripta z predmetu Marketing a techniky predaja. Súbor má formát .pdf a obsahuje oscanované strany s dobrou čitateľnosťou.
Obsah: Návyky, Umenie motivovať, Úvod do marketingu, Marketingový manažment, Konkurencia, Marketingová koncepcie tvorby cien, Vzťah k zákazníkovi, Umenie predávať, Predj ako tvorivý proces, námietky a reklamácie, Komunikácia, Propagačný mix, Manažment predaja.
Kľúčové slová:
marketing
konkurencia
komunikácia
predaj
tvorba ceny
manažment predaja
zákazník
propagačný mix
Obsah:
- Návyky
Umenie motivovať
Úvod do marketingu
Marketingový manažment
Konkurencia
Marketingová koncepcie tvorby cien
Vzťah k zákazníkovi
Umenie predávať
Predaj ako tvorivý proces
Námietky a reklamácie
Komunikácia
Propagačný mix
Manažment predaja.
Kompletný obsah je vidieť v náhľadoch projektu.
Zdroje:
- Moderní řízení 1994/7, Správy z Profitu, Lacocca, L. - Nowak - vlastný životopis, Manažment v USA, Ako úspešne riadiť tím predavačov. (zoznam na konci skrípt)