Marketing - Jaroslav Kita a kolektív
Popis:
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív
Druhé, prepracované a doplnené vydanie
Kľúčové slová:
marketing
základy marketingu
marketingová činnosť
strategické rozhodnutia
nástroje marketingu
marketingová koncepcia
Obsah:
- 1. Základy marketingu
2. Prostredie marketingovej činnosti podniku
3. Marketingové strategické rozhodnutia
4. Nástroje marketingu
5. Rozvoj marketingovej koncepcie
Zdroje:
- URBAN, E.: Medzinárodný marketing
- VIESTOVÁ, K. - VÁVRA.V. - FRANCOVÁ, Z.: Premeny a rozvíjanie výučby obchodu a marketingu v podmienkach tranitívnej ekonomiky Slovenska
- VIESTOVÁ, K. a kol.: Obchodná logistika
- VIESTOVA, K. akol.: Distribučné systémy
- VOLOŠTIN, M.: Význam a použitie hodnotového reťazca v strategickom manažmente firmy
- WEBSTER, F.E. - WIND, Y.: Top Management´s Concerns about Marketing Issues for the 1980
- WEBSTER, F.E. - WIND, Y.: Organizational Byuing Behovior. Englewood Cliffs
- Zákon č.55/1997 o ochrane známkach v znení neskorších predpisov
- ZELIENKOVÁ, Z.: Spotrebiteľská práva - teória a prax
- Vyhláška Úradu priemyselného vlastníctva SR č.117/1997
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.