Marketing v službách
Popis:
Záver: výklad slova algoritmus predstavuje presný a logicky jednoznačný predpis na vykonanie určitej sústavy operácií, s určením poradia riešenia úloh daného typu
Slovo „marketing", ktoré je dnes „šlágrom' v ekonomickom riadení, je odvodené od anglického slova „market", kurré znamená trfi V slovenskom jazyku nenachádzame pre toto slovo ekvivalent, pretože slovenské slovo „predaj" je významovo príliš úzke: predstavuje Íha časť obsahu anglického slova „marketing"-
Je to disciplína, ktorá má svoje čaro. pretože je priamo prepojená s praxou. Na trhu, kde sa váhy s ponukou a dopytom prevažujú väčšinou z jednej sírany na drahú je práve marketing tým faktorom, ktorý pomáha nájsť aspoň na prechodnú dobu rovnováhu medzi tradične vzájomne súperiacimi Stranami - zákazníkom a firmou.
Marketing sa stal absolútnou samozrejmosťou nota ostal sa aj súčasťou procesu poskytovania služieb. Práve služby vphvom marketingu revolučne zmenili pravidlá hry a vysoko posunuli stupeň uspokojovania potrieb zákazníka ti plnenia jeho prianí.
Kľúčové slová:
marketing
trh
služby
zákazník
správanie
nástroje
uplatňovanie
medzinárodný marketing
Obsah:
- 1.1. Definícia a význam marketingu služieb
1.2. Historický vývoj marketingu
1.3. Základné charakteristiky a úlohy marketingu služieb
1.4. Marketingová stratégia podniku služieb
1.5. Nástroje marketingu v službách
2.1. Strategické marketingové delt podniku služieb
2.2. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingu služieb
2.3. Analýza zákazníka a analýza konkurencie
2.4. Strategické plánovanie marketingu služieb
2.5. Marketingová taktika a kontrola riadenia
3.1. Marketingový informačný systém
3.2. Marketingový výskumný systém
3.3. Meranie a prognózovanie dopytu na trhu
3.4. Segmentácia trhu a umiestňovanie služby na trhu
4 1 Nákupné správanie sa na trhu služieb
4.2 Základné typy zákazníkov
4.3 Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
5.1. Produkt siko základný nástroj marketingu
5.2. Distribučné cesty
5.3. Cena a cenotvorba
5.4. Marketingová komunikácia
5.5. Nástroje marketingovej komunikácie
5.6. Elektronická podpora nástrojov marketingu
6.1. Všeobecné aspekty uplatňovania medzinárodného marketingu
6.2. Špecifické znaky medzinárodného marketingu v službách - príklad z odvetvia telekomunikácii
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.