Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketing v službách

«»
Prípona
.rar
Typ
skriptá
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
14,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5402
Posledná úprava
29.09.2017
Zobrazené
1 789 x
Autor:
jjjvvv
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Záver: výklad slova algoritmus predstavuje presný a logicky jednoznačný predpis na vykonanie určitej sústavy operácií, s určením poradia riešenia úloh daného typu

Slovo „marketing", ktoré je dnes „šlágrom' v ekonomickom riadení, je odvodené od anglického slova „market", kurré znamená trfi V slovenskom jazyku nenachádzame pre toto slovo ekvivalent, pretože slovenské slovo „predaj" je významovo príliš úzke: predstavuje Íha časť obsahu anglického slova „marketing"-
Je to disciplína, ktorá má svoje čaro. pretože je priamo prepojená s praxou. Na trhu, kde sa váhy s ponukou a dopytom prevažujú väčšinou z jednej sírany na drahú je práve marketing tým faktorom, ktorý pomáha nájsť aspoň na prechodnú dobu rovnováhu medzi tradične vzájomne súperiacimi Stranami - zákazníkom a firmou.
Marketing sa stal absolútnou samozrejmosťou nota ostal sa aj súčasťou procesu poskytovania služieb. Práve služby vphvom marketingu revolučne zmenili pravidlá hry a vysoko posunuli stupeň uspokojovania potrieb zákazníka ti plnenia jeho prianí.

Kľúčové slová:

marketing

trh

služby

zákazník

správanie

nástroje

uplatňovanie

medzinárodný marketing



Obsah:
  • 1.1. Definícia a význam marketingu služieb
    1.2. Historický vývoj marketingu
    1.3. Základné charakteristiky a úlohy marketingu služieb
    1.4. Marketingová stratégia podniku služieb
    1.5. Nástroje marketingu v službách
    2.1. Strategické marketingové delt podniku služieb
    2.2. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingu služieb
    2.3. Analýza zákazníka a analýza konkurencie
    2.4. Strategické plánovanie marketingu služieb
    2.5. Marketingová taktika a kontrola riadenia
    3.1. Marketingový informačný systém
    3.2. Marketingový výskumný systém
    3.3. Meranie a prognózovanie dopytu na trhu
    3.4. Segmentácia trhu a umiestňovanie služby na trhu
    4 1 Nákupné správanie sa na trhu služieb
    4.2 Základné typy zákazníkov
    4.3 Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
    5.1. Produkt siko základný nástroj marketingu
    5.2. Distribučné cesty
    5.3. Cena a cenotvorba
    5.4. Marketingová komunikácia
    5.5. Nástroje marketingovej komunikácie
    5.6. Elektronická podpora nástrojov marketingu
    6.1. Všeobecné aspekty uplatňovania medzinárodného marketingu
    6.2. Špecifické znaky medzinárodného marketingu v službách - príklad z odvetvia telekomunikácii
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko