Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.pdf
Typ
skriptá
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28041
Posledná úprava
26.11.2009
Zobrazené
1 051 x
Autor:
roccoss
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. ÚVOD DO MARKETINGOVEJ TEÓRIE
VÝVOJOVÉ FÁZY MARKETINGU
Primitívny marketing (1850 – 1920) – sústredenie sa na prieskum trhu a prieskum potrieb zákazníkov, informácie o trhu výrobcovia získavali veľmi jednoduchým spôsobom, často i náhodne. Nie všetky subjekty na strane ponuky boli prinútené zaoberať sa marketingom. Masový marketing (1920 – 1940) – prehĺbenie prieskumu trhu, triedenie získaných informácií (ovplyvniteľné a neovplyvniteľné informácie) a vedecký prístup pri ich využívaní (aplikácia štatistických metód, jednoduchá výpočtová technika). V tomto období začína masová výroba takmer všetkých výrobkov a firmy začínajú masovo využívať informácie o trhu. Snažia sa informácie využiť v prospech zvýšenia kapacity trhu. V rokoch 1940 – 1945 postupne dochádza k šíreniu marketingu do ostatných krajín sveta, hlavne do západnej
Európy a Japonska.

Kľúčové slová:

Marketing

ÚVOD DO MARKETINGOVEJ TEÓRIE


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko