Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Regionálny manažment a marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
skriptá
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12121
Posledná úprava
19.09.2019
Zobrazené
2 857 x
Autor:
wildorchid
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Učebný text Regionálny manažment a marketing je určený ako základná študijná literatúra na rovnomenný predmet, ktorý sa povinne vyučuje na inžinierskom štúdiu Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Štruktúra a obsah vychádzajú z moderných a overených poznatkov vedy a praxe regionálneho manažmentu a marketingu. Učebný text je takisto určený všetkým, ktorí sa dostávajú do tesného kontaktu s problematikou regionálneho rozvoja. Pojmy regionálny manažment a marketing nadobúdajú čoraz väčší význam nielen pri rozpracovaní niektorých teoretických otázok, ale aj v projektovej a implementačnej polohe regionálnej politiky. Ich sprístupnenie, ako aj poukázanie na ekonomické a spoločenské zmeny, s ktorými sa museli vyrovnať vyspelé štáty v oblasti regionálneho manažmentu a marketingu, sledujú cieľ podporiť u nás mladú, nie však ešte náležite rozšírenú disciplínu, ktorá už má za sebou najmä v niektorých krajinách západnej Európy podstatne dlhší vývoj.

Kľúčové slová:

manažment

marketing

strategické plánovanie

regionálny manažment

informatizácia

komunálny marketing

verejná správa

územná samospráva



Obsah:
  • Obsah
    Úvod
    1 Úloha manažmentu a marketingu v organizácii priestoru
    1.1 Vymedzenie priestoru a potreba jeho organizácie
    1.2 Nové prvky v priestorovom usporiadaní a usmerňovaní
    Zhrnutie, kontrolné a skúšobné otázky
    2 Strategické plánovanie, strategický manažment
    2.1 Stratégia, strategické plánovanie
    2.2 Strategické plánovanie na regionálnej a miestnej úrovni
    Zhrnutie, kontrolné a skúšobné otázky
    3 Regionálny a miestny manažment
    3.1 Niektoré všeobecné pohľady na manažment
    3.2 Aplikácia manažmentu vo verejnej správe
    3.3 Regionálny manažment
    3.3.1 Všeobecne o potrebe aplikácie regionálneho manažmentu
    3.3.2 Rôzne vymedzenia regionálneho manažmentu
    3.3.3 Regionálny manažment ako vedná disciplína, proces a profesijná záležitosť
    3.3.4 Miestny (komunálny) manažment
    Zhrnutie, kontrolné a skúšobné otázky
    4 Regionálny a miestny marketing
    4.1 Proces vývoja marketingu,k regionálnemu marketingu
    4.2 Vymedzenie regionálneho marketingu
    4.3 Fázy regionálneho marketingového procesu
    4.4 Miestny - komunálny marketing
    4.4.1 Vymedzenie, hlavné ciele a špecifiká komunálneho marketingu
    4.4.2 Inštitucionalizácia prác marketingu na úrovni obcí a miest
    Zhrnutie, kontrolné a skúšobné otázky
    5 Informatizácia - Priorita aj pre regionálny manažment a marketing
    5.1 Informatizácia verejnej správy, vymedzenie a súčasný stav
    5.2 Budúce zmeny vo formovaní informatizácie verejnej správy
    Zhrnutie, kontrolné a skúšobné otázky
    Vysvetlivky
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Búšik, J.: Regionálny manažment a marketing.Bratislava:vydavateľstvo Ekonóm,2006.108 s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko