Strategický manažment
Popis:
ÚVOD
V súčasných náročných podmienkach nestabilného a neustále sa meniaceho sveta je nevyhnutnou podmienkou (aby súčasné podniky fungovali efektívne) vytvorenie vnútornej hybnej sily, ktorou je osvojenie si moderného manažmentu. Teória manažmentu v svojom doterajšom vývoji prechádzala rôznymi štádiami, rozvíjala sa do množstva podôb a smerov a bola formovaná rôznymi školami a osobnosťami manažmentu. V posledných troch desaťročiach je možné pozorovať určité približovanie až zjednocovanie rôznych smerov a škôl, a to v pohľade na dôležitosť strategického manažmentu v podniku.
Kľúčové slová:
strategický manažment
Obsah:
- 1. Rozvoj teórie a praxe strategického manažmentu
2. Hierarchické vzťahy v strategickom manažmente
3. Obsah, význam a úloha vízie, poslania a cieľov
4. Štruktúra prostredia podniku
5. Analýza odvetvového prostredia
6. Analýza interného prostredia
7. SWOT analýza
8. Ppodnikové stratégie
9. Manažovanie a hodnotenie podnikového portfólia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.