Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Udržateľný marketingový manažment

«»
Prípona
.pdf
Typ
skriptá
Stiahnuté
36 x
Veľkosť
4,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41338
Posledná úprava
12.01.2013
Zobrazené
1 394 x
Autor:
pali.borkas
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Súčasná svetová ekonomika je zložitým sociálno‑ekonomickým systémom, ktorý sa skladá z radu subsystémov vzájomne prepojených medzinárodnými ekonomickými vzťahmi. Vývoj jednotlivých segmentov svetového hospodárstva je podmienený zintenzívňujúcim sa procesom globalizácie hospodárskeho života...

Kľúčové slová:

marketingový manažment

spotrebiteľské správanie

marketingový mix



Obsah:
  • Potreba reformy marketingového manažmentu na prahu tretieho tisícročia
    Prístupy k obsluhe spotrebiteľských trhov, a udržateľná spotreba
    Stratégie udržateľného marketingového mixu
    Meranie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko