Úprava úradného listu
Popis:
Záhlavie listu
Organizácie používajú pri vybavovaní úradnej korešpondencie papier s označením loga a názvu v záhlaví listu.
Formát listu a formátovanie
Na úradné listy sa spravidla používa papier normalizovaného formátu A4.Pri písaní úradných listov používame (v textovom editore Word):
•jednoduché riadkovanie odporúčame používať bežný typ písma Times New Roman,
•veľkosť písma č. 12,
•ozdobné typy písma, resp. kurzívu na písanie celého textu zásadne nepoužívame,
•v zmluvách a písomnostiach s väčšími nárokmi na prehľadnosť píšeme s riadkovaním 1,5.
Kľúčové slová:
úradny list
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.