Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Výrobkové stratégie - skriptá

«»
Prípona
.rar
Typ
skriptá
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6826
Posledná úprava
15.08.2018
Zobrazené
1 777 x
Autor:
gabistar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Inovačný proces musí byť neoddeliteľnou súčasťou podnikateľskej stratégie firmy zameranej na udržanie konkurencieschopnosti v rýchle sa meniacich podmienkach jej vonkajšieho prostredia. Tieto zmeny si vyžadujú i zmeny vo vnútornom prostredí firmy hlavne v spôsoboch, akými je usmerňované úsilie jej zamestnancov na dosiahnutie strategických podnikateľských cieľov. Vývoj nového výrobku je však vo väčšine výrobných organizácií pomerne nevyváženým procesom, pričom prevládajú technické činnosti, zatiaľ čo marketingovým činnostiam je v dôsledku nedostatku finančných zdrojov venovaná iba malá pozornosť.
V inovačnom procese, ktorého výsledkom má byť výrobok úspešný na trhu, nie je možné vynechať žiadnu z nasledujúcich kľúčových aktivít:
• počiatočné posúdenie možnosti realizácie inovačného námetu
• predbežné vyhodnotenie situácie na trhu (príležitosti a hrozby)
• predbežné vyhodnotenie možnosti organizácie (silné a slabé stránky)
• predvývojová podnikateľská a finančná analýza
• vývoj nového výrobku
• testy a skúšky výrobku vnútri organizácie
• testy výrobkov u vybraných zákazníkov
• skúšobný predaj
• skúšobná (nultá) výrobná séria
• podnikateľská analýza pred vstupom nového výrobku na trh
• začatie výroby nového výrobku
• uvedenie nového výrobku na trh.

Kľúčové slová:

výrobkové stratégie

inovačný proces

skúšobný predaj

životný cyklus výrobku

marketingová komunikácia

osobný predaj



Obsah:
  • vs-9-4-priklad.doc
    vs-9-3-príklad.doc
    vs--9-2- priklad.doc
    vs-9-1-pr1dad.doc
    vs-8-3-pr1dad.doc
    vs-8-2-priklad.doc
    vs-8-1.doc
    vs-7kdoc
    vs-6kdoc
    vs-5 k.doc
    vs-4kdoc
    vs-3kdoc
    vs-2kdoc
    vs-1k.doc

Zdroje:
  • Pitra, Z.: Inovační strategie. 1. vyd., Grada Publishing, Praha 1997
  • Hess, G.: Kampf um Standard. Erfolgreiche und gescheiterte Standardisierunsprozesse. Stuttgart , Schäffel-Poeschel Verlag, 1993
  • Hauschildt, J.: Innovationsmanagement. Mníchov, Vahlen, 1993
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko