Produkt firmy a jej životny cyklus
«»
Popis:
V súčasnom ustavične sa rozvíjajúcom konkurenčnom prostredí je úspech podnikov podmienený schopnosťou identifikovať a uspokojiť potreby zákazníka. Každý produkt sa vyznačuje určitými vlastnosťami, ktoré podniky využívajú pri vytváraní konkurenčného postavenia a ovplyvňovaní nákupného rozhodovania zákazníkov. Medzi vlastnosti produktu firmy xxx s. r. o. patria predovšetkým kvalita, štýl, a servis.
Cieľom našej firmy pri tvorbe produktovej politiky je dosiahnuť, aby produkty boli odlišné od ostatných konkurenčných produktov a oslovili cieľový trh spotrebiteľov, ktorý ich príjmu a budú ochotní zaplatiť i vyššiu cenu za ponúkanú hodnotu a diferenciáciu.
Kľúčové slová:
produkt
diferenciácia
servis
životný cyklus firmy
pokles
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.