Marketingový plán - cestovný ruch
«»
Popis:
Cestovný ruch sa v dvadsiatom storočí stal významným spoločenským a ekonomickým fenoménom. V roku 2003 dosiahli devízové príjmy z aktívneho cestovného ruchu 7 231, 0 mil. Sk, čo je o 1 500, 0 mil. Sk viac ako v roku 2002. Podiel aktívneho zahraničného cestovného ruchu na HDP tvoril v roku 2003 2,7 %. Počet ubytovaných turistov dosiahol v roku 2003 počet 690 685 z toho 275 874 tvorili zahraniční návštevníci. Zo štatistiky cestovného ruchu vyplýva, že počet prenocovaní turistov dosiahol v roku 2003 celkom 2 612 929 prenocovaní.
Domáci cestovný ruch je významnou súčasťou spotreby obyvateľstva, ako aj formou jeho regenerácie a upevňovania zdravia. Súčasne rozširuje aj všeobecnú vzdelanosť, výmenu skúseností a rozhľadenosť, umožňuje sociálne kontakty a má vplyv na úroveň spokojnosti občanov.
Kľúčové slová:
podnik
marketingová analýza
situačná analýza
poslanie podniku
finančná politika
konkurencia
zákazníci
Obsah:
- Úvod
1 Charakteristika podniku CR
1.1 Poslanie podniku
1.2 Lokalizácia, kapacita a rozsah poskytovaných služieb, organizačná štruktúra podniku CR, počet a štruktúra pracovníkov
1.3 Podnikateľské podnikové ciele, hospodárske výsledky, personálna a finančná politika, marketingové ciele podniku CR
2 Marketingová analýza
2.1 Analýza podniku CR - vnútorné prostredie
2.2 Analýza zákazníkov
2.3 Analýza konkurencie
2.4 Analýza dodávateľsko - odberateľských vzťahov
2.5 Analýza vzťahov miestnej verejnosti k rozvoju SR
2.6 Analýza marketingového makroprostredia podniku CR
2.6.1 Situačná analýza S.W.O.T
3 Návrh marketingovej koncepcie podniku CR
3.1 Formulovanie poslania a stanovenie marketingových cieľov
3.2 Segmentácia dopytovej stránky trhu, výber a charakteristika cieľových skupín zákazníkov
3.3 Výber marketingovej stratégie
3.4 Aktivácia nástrojov marketingového mixu
3.4.1 Produktový mix podniku CR
3.4.2 Distribučná politika a plán propagačných aktivít
3.4.3 Komunikačná politika
3.4.4 Personálna politika
3.4.5 Cenová politika
3.5 Zodpovednosť za realizačné opatrenia a marketingový audit a kontrolu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.