Alokácia ľudských zdrojov
Popis:
Vzťah ĽZ v podnikoch služieb a podnikovom marketingu, význam interného marketingu
- ĽZ sú neoddeliteľným a primárnym faktorom služieb
- v podnikoch poskytujúcich služby » ľudia prítomní pri produkcii i poskytovaní služieb
- úspech marketingu podnikov služieb do značnej miery závisí od efektívneho RĽZ (od výberu, školenia, motivácie, atď.)
- významné faktory zvyšovania ziskov, spokojnosti zákazníkov a zákazníkov, vyššej konkurenčnej schopnosti
- stratégie:
- silné povedomie zákazníkov o kľúčovom význame zákazníka
- školenie v oblasti nového prístupu k zákazníkom
- záujem o starostlivosť o zákazníkov zo strany zamestnávateľa a iné
- veľký význam ľudského prvku a jeho kvality v službách
- je to koncepcia vedúca k úspechu a efektivite
Kľúčové slová:
Služby
modely analýzy rozhodovania
ľudské zdroje
JUDD
očakávaný výkon
kategorizácia skupín
Obsah:
- Vzťah ĽZ v podnikoch služieb a podnikovom marketingu, význam interného marketingu
Hlavné vlastnosti služieb
Festingerova teória kognitívnej disonancie - Teória poznaného nesúhlasu
Teória očakávania výkonu
Dominancia manažmentu ĽZ v podniku služieb vo väzbe na jeho marketingovú stratégiu.
Ľudský faktor v službách
Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.