Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Alokácia ľudských zdrojov

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5726
Posledná úprava
22.11.2017
Zobrazené
1 774 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vzťah ĽZ v podnikoch služieb a podnikovom marketingu, význam interného marketingu
- ĽZ sú neoddeliteľným a primárnym faktorom služieb
- v podnikoch poskytujúcich služby » ľudia prítomní pri produkcii i poskytovaní služieb
- úspech marketingu podnikov služieb do značnej miery závisí od efektívneho RĽZ (od výberu, školenia, motivácie, atď.)
- významné faktory zvyšovania ziskov, spokojnosti zákazníkov a zákazníkov, vyššej konkurenčnej schopnosti
- stratégie:
- silné povedomie zákazníkov o kľúčovom význame zákazníka
- školenie v oblasti nového prístupu k zákazníkom
- záujem o starostlivosť o zákazníkov zo strany zamestnávateľa a iné
- veľký význam ľudského prvku a jeho kvality v službách
- je to koncepcia vedúca k úspechu a efektivite

Kľúčové slová:

Služby

modely analýzy rozhodovania

ľudské zdroje

JUDD

očakávaný výkon

kategorizácia skupín



Obsah:
  • Vzťah ĽZ v podnikoch služieb a podnikovom marketingu, význam interného marketingu
    Hlavné vlastnosti služieb
    Festingerova teória kognitívnej disonancie - Teória poznaného nesúhlasu
    Teória očakávania výkonu
    Dominancia manažmentu ĽZ v podniku služieb vo väzbe na jeho marketingovú stratégiu.
    Ľudský faktor v službách
    Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko