Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 037   projektov
0 nových

Definícia marketingu, jeho spoločenské zásady a stručný vývoj. Proces marketingového manažmentu.

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9677
Posledná úprava
07.09.2018
Zobrazené
1 147 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MARKETING je „proces plánovania a realizovania koncepcie tvorby cien, propagácie
a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom vytvárať výmeny a zmeny, ktoré uspokoja zákazníkov“.

• existuje veľké množstvo definícii, ale mali by sme si uvedomiť, že marketing je v prvom rade zameranie na zákazníka, alebo to potom nie je nič.
Marketing je prostriedkom k zvýšeniu účinnosti väzby medzi firmou a trhom.
Pre súčasný trh je príznačná dynamickosť, rastúca sila spotrebiteľa a intenzívna konkurencia.
HESLO MARKETINGU: orientácia na zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb.

Kľúčové slová:

marketing

moderná éra

hybné sily

fungovanie firiem

komplexný marketing



Obsah:
  • Marketing
    Heslo marketingu
    Moderná éra marketingu je charakteristická najmä týmito hybnými silami:
    Predpokladom úspešného fungovania firiem je realizácia zásadných posunov:
    VÝvoj marketingu:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko