Konkurencia, súčasná versus budúca hodnota, ekonomický versus účtovný zisk, hraničná analýza
«»
Prípona
.doc |
Typ
štátnicové otázky |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9257 |
Posledná úprava
09.07.2018 |
Zobrazené
617 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Konkurencia.
Je proces, v ktorom sa stretávajú rozličné trhové subjekty s ich diferencovanými záujmami a cieľmi.
Konkurencia medzi spotrebiteľmi - je motivovaná záujmom nakúpiť čo najviac a čo najlacnejšie.
Konkurencia medzi výrobcami - je motivovaná záujmom predať čo najviac a najvýhodnejšie.
Cieľom každého výrobcu je získať dominantnú pozíciu na trhu.
Cenová konkurencia - využíva ako nástroj konkurenčného boja cenu.
Necenová konkurencia - je založená na snahe získať zákazníka inými než cenovými metódami.
Jej nástrojmi sú, napr. reklama, vyššia kvalita, servis, obal,...
Kľúčové slová:
konkurencia
monopol
oligopol
monopolistická konkurencia
cenová diskriminácia
hodnota
Obsah:
- Konkurencia.
Monopol
Oligopol
Monopolistická konkurencia
Súčastná versus budúca hodnota
Ekonomický versus účtovný zisk
Hraničná analýza
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.