Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien.

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
30 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5723
Posledná úprava
22.11.2017
Zobrazené
4 633 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Magický cenový trojuholník
- má 3 vrcholy, kt. sú faktormi tvorby ceny

zákazník
nositeľ dopytu

∑ nákladov

cena konkurencie

- ak sa cena tvorí na zákazku, predovšetkým u moderných typov výrobkov a služieb, je to celkovo vhodná cena
- v marketingu nepoznáme príliš vysokú alebo nízku cenu, poznáme len cenu, kt. je bližšie alebo ďalej od optima (vrchol krivky nákupných preferencií)
- cena je iba jedna zo spektra vlastností daného tovaru
- výhody nákladovej ceny:
- jednoduchá tvorba, konštrukcia
- transparentnosť
- nevýhody nákladovej ceny:
- ak absentuje priame jednanie so zákazníkom, nevýhodou je ignorovanie jeho názoru vnímania
- táto cena neberie do úvahy ceny konkurencie

Kľúčové slová:

magický cenový trojuholník

určovanie ceny

cash-flow

optimálna cena

break-even analysis



Obsah:
  • Magický cenový trojuholník
    Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách
    Všeobecné prístupy k určovaniu cien
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko