Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky

«»
Prípona
.zip
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10759
Posledná úprava
14.06.2019
Zobrazené
1 327 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Pojem, proces a teórie rozhodovania

V manažmente má rozhodovanie privilegované postavenie. Prostredníctvom rozhodovania sa realizujú výsledky plánovania, organizovania, koordinovania a práce s ľuďmi.
Herbert Simon rozlišuje 2 druhy rozhodovania:
1) naprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sme sa už stretli, problémy rutinné a opakované. Poznáme postup riešenia, máme urobený program, používajú sa pravidlá, štandardné postupy a taktiky
2) nenaprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sa v živote nestretol, ide o problémy zložité a ojedinelé, nevie ako postupovať, vyžaduje sa tvorivé riešenie

Proces rozhodovania rozdelil Simon do 3 krokov:
1) prieskum - dokonalá analýza problému a nachádzanie príležitostí
2) návrh - projekčná činnosť pri rozhodovaní, predstavuje hľadanie vhodných riešení
3) výber - testovanie vhodného riešenia na základe zvolených kritérií.

Kľúčové slová:

manažment

marketing

teória rozhodovania

organizovanie

marketingová stratégia

integrácia

protekcionizmus

liberalizmus

medzinárodný obchod



Obsah:
  • mam1.doc
    mam2.doc
    mam3.doc
    mam4.doc
    mam5.doc
    mam6.doc
    mam7.doc
    mam8.doc
    mam9.doc
    mam10.doc
    mam11.doc
    mam12.doc
    mam13.doc
    mam14.doc
    mam15.doc
    mam16.doc
    mam17.doc
    mam18.doc
    mam19.doc
    mam20.doc
    mam21.doc
    mam22.doc
    mam23.doc
    mam24.doc
    mam25.doc
    mam26.doc
    mam27.doc
    mam28.doc
    mam29.doc
    mam30.doc
    mam31.doc
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko