Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18824
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
1 265 x
Autor:
kasy13
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik, ako živý organizmus nemôže existovať osamotene. Je obklopený prostredím, funguje vo vnútri určitého prostredia, ktoré naň pôsobí a ovplyvňuje jeho reakcie. Ide o celý rad faktorov vonkajšieho sveta, ktorých pôsobenie predstavuje pre podnik prínosy alebo výstrahy, alebo oboje. Tieto faktory majú vplyv na voľbu výrobkov, ktoré bude podnik na trhu ponúkať, na ceny, ktoré môže pre výrobky stanoviť, na distribučné cesta, pomocou ktorých sprístupní výrobky spotrebiteľom a rovnako aj na štýl komunikácie so zákazníkmi. Okrem toho, faktory prostredia ovplyvňujú i výber marketingových cieľov a voľbu stratégií.

Kľúčové slová:

analýza marketingového prostredia

trh

faktory vonkajšieho okolia

trhové prostredie

nástroje marketingového mixu

dopyt po produktoch

segmentácia trhu

správanie sa zákazníkov

nákup produktov

...


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko