Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingové prostredie - mikro a makroprostredie a reagovanie podniku na marketingové prostredie

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
34 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9680
Posledná úprava
07.09.2018
Zobrazené
1 456 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové prostredie zahŕňa aktérov a sily, ktoré ovplyvňujú schopnosť organizácie rozvíjať sa a dosahovať úspešné transakcie a vzťahy so svojim cieľovými zákazníkmi.

Blízke externé prostredie
- zahŕňa ostatné organizácie, ktorých činnosť ovplyvňuje našu organizáciu a ktoré tiež organizácia ovplyvňuje svojou činnosťou. Toto prostredie súvisí so súťažou o podiel na trhu, súťažou o zamestnancov, s menom o povesť firmy, jej financovanými, dodávateľom a zákazníkmi.

Kľúčové slová:

Marketingové prostredie

mikro a makro prostredie

reagovanie podniku

externé prostredie

politické faktory



Obsah:
  • Marketingové prostredie
    Blízke externé prostredie
    Do tohto blízkeho externého prostredia patria :
    Vzdialené externé prostredie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko