Marketingové prostredie - mikro a makroprostredie a reagovanie podniku na marketingové prostredie
«»
Prípona
.doc |
Typ
štátnicové otázky |
Stiahnuté
34 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9680 |
Posledná úprava
07.09.2018 |
Zobrazené
1 456 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingové prostredie zahŕňa aktérov a sily, ktoré ovplyvňujú schopnosť organizácie rozvíjať sa a dosahovať úspešné transakcie a vzťahy so svojim cieľovými zákazníkmi.
Blízke externé prostredie
- zahŕňa ostatné organizácie, ktorých činnosť ovplyvňuje našu organizáciu a ktoré tiež organizácia ovplyvňuje svojou činnosťou. Toto prostredie súvisí so súťažou o podiel na trhu, súťažou o zamestnancov, s menom o povesť firmy, jej financovanými, dodávateľom a zákazníkmi.
Kľúčové slová:
Marketingové prostredie
mikro a makro prostredie
reagovanie podniku
externé prostredie
politické faktory
Obsah:
- Marketingové prostredie
Blízke externé prostredie
Do tohto blízkeho externého prostredia patria :
Vzdialené externé prostredie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.