Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový informačný systém a postavenie marketingového výskumu

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9902
Posledná úprava
10.10.2018
Zobrazené
2 159 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový informačný systém možno definovať ako súbor personálnych (manažéri a pracovníci) a vecných (zariadenia metódy a nástroje) prvkov, ktorými firma zabezpečuje dostatočnú kvantitu a kvalitu informácii, ktoré sú potrebné pri marketingovom rozhodovaní.
Jeho jestvovanie a využívanie zabezpečujú kompetentní odborníci, pretože v trhovej ekonomike bez relevantných informácií nemá firma v konečnom dôsledku žiadnu šancu na úspech na konkurenčne výdatnom trhu.
Pri vytváraní MIS treba rešpektovať určité podmienky:
• dbať na jeho systémovú podstatu
• udržiavať vyváženosť statickej a dynamickej podstaty systému
• treba vykonávať rozhodujúce procesné funkcie (od získavania až po uchovávanie informácií)
• zabezpečiť aplikačný súlad jednotlivých podsystémov
• rozhodujúce funkcie v MIS obsadzovať kvalifikovanými odborníkmi
• zosúladiť plány aktivít v MIS s plánmi marketingovej činnosti, a pod.

Kľúčové slová:

marketingový informačný systém

marketingový výskum

postavenie

procesné funkcie

dispozitívne funkcie

výskumný systém



Obsah:
  • Pri vytváraní mis treba rešpektovať určité podmienky:
    1. Dispozitívne funkcie
    2. Procesné funkcie mis
    3. Podsystémy produkujúce informácie
    4. Optimálny súhrn informácií
    Marketingový výskumný systém
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko