Marketingový informačný systém a postavenie marketingového výskumu
«»
Prípona
.doc |
Typ
štátnicové otázky |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9902 |
Posledná úprava
10.10.2018 |
Zobrazené
2 159 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový informačný systém možno definovať ako súbor personálnych (manažéri a pracovníci) a vecných (zariadenia metódy a nástroje) prvkov, ktorými firma zabezpečuje dostatočnú kvantitu a kvalitu informácii, ktoré sú potrebné pri marketingovom rozhodovaní.
Jeho jestvovanie a využívanie zabezpečujú kompetentní odborníci, pretože v trhovej ekonomike bez relevantných informácií nemá firma v konečnom dôsledku žiadnu šancu na úspech na konkurenčne výdatnom trhu.
Pri vytváraní MIS treba rešpektovať určité podmienky:
• dbať na jeho systémovú podstatu
• udržiavať vyváženosť statickej a dynamickej podstaty systému
• treba vykonávať rozhodujúce procesné funkcie (od získavania až po uchovávanie informácií)
• zabezpečiť aplikačný súlad jednotlivých podsystémov
• rozhodujúce funkcie v MIS obsadzovať kvalifikovanými odborníkmi
• zosúladiť plány aktivít v MIS s plánmi marketingovej činnosti, a pod.
Kľúčové slová:
marketingový informačný systém
marketingový výskum
postavenie
procesné funkcie
dispozitívne funkcie
výskumný systém
Obsah:
- Pri vytváraní mis treba rešpektovať určité podmienky:
1. Dispozitívne funkcie
2. Procesné funkcie mis
3. Podsystémy produkujúce informácie
4. Optimálny súhrn informácií
Marketingový výskumný systém
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.