Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Medzinárodný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15582
Posledná úprava
02.12.2008
Zobrazené
4 505 x
Autor:
dandik18
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Význam makroprostredia a mikroprostredia v medzinárodnom marketingu pre decízny proces manažmentu firmy.
Internacionalizácia firiem – expanzia ekonomickej aktivity firiem nad rámec jednotlivých národných hospodárstiev. V najväčšej miere sa prejavuje v súčasných multinacionálnych a transnacionálnych korporáciach. Medzinárodné aktivity rôzneho druhu rozvíjajú však aj malé a stredne veľké podniky, ktoré sú s reprodukčným procesom veľkých firiem často úzko spojené. Internacionalizačné procesy sa rozvíjajú v predvýrobnej etape reprodukčného procesu, v samotnej výrobe i pri realizácií tovarov a služieb. Významná je predovšetkým špecializácia a kooperácia výroby. Prejavom internacionalizácie firiem je rast objemu produkcie určenej na vývoz, vytváranie zahraničných afilácií a pobočiek, rozvoj medzinárodných kapitálových a migračných pohybov atď...

Kľúčové slová:

Medzinárodny marketing

Internacionalizácia firiem

Stupne internacionalizácie

Strategické matice

stratégie marketingu

rastove matice


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko