Medzinárodný marketing
Popis:
1. Význam makroprostredia a mikroprostredia v medzinárodnom marketingu pre decízny proces manažmentu firmy.
Internacionalizácia firiem – expanzia ekonomickej aktivity firiem nad rámec jednotlivých národných hospodárstiev. V najväčšej miere sa prejavuje v súčasných multinacionálnych a transnacionálnych korporáciach. Medzinárodné aktivity rôzneho druhu rozvíjajú však aj malé a stredne veľké podniky, ktoré sú s reprodukčným procesom veľkých firiem často úzko spojené. Internacionalizačné procesy sa rozvíjajú v predvýrobnej etape reprodukčného procesu, v samotnej výrobe i pri realizácií tovarov a služieb. Významná je predovšetkým špecializácia a kooperácia výroby. Prejavom internacionalizácie firiem je rast objemu produkcie určenej na vývoz, vytváranie zahraničných afilácií a pobočiek, rozvoj medzinárodných kapitálových a migračných pohybov atď...
Kľúčové slová:
Medzinárodny marketing
Internacionalizácia firiem
Stupne internacionalizácie
Strategické matice
stratégie marketingu
rastove matice
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.