Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane.

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5728
Posledná úprava
22.11.2017
Zobrazené
2 697 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je súčasťou procesu riadenia zameraného na identifikáciu, predvídanie a uspokojovania požiadaviek zákazníka s cieľom vytvoriť zisk, neziskový ešte dodáva slová uspokojovanie požiadaviek zákazníka, pretože tieto organizácie nie sú motivované ziskom.

Každá organizácia by si mala položiť otázku, , či je našim cieľom služba orientovaná na výrobok, alebo na zákazníka. V organizáciách orientovaných na predaj je hlavnou úlohou podnecovať záujem zákazníka o výrobky a služby a snažiť sa zmeniť jeho vkus tak, aby sa prispôsobil ponuke danej spoločnosti. Organizácie orientované na zákazníka považujú za svoju hlavnú úlohu rozpoznanie potreby prianí zákazníkov a ich uspokojenej. V organizáciách verejného a neziskového sektoru nepatrí marketing medzi tradičné činnosti. Orientácia na zákazníka je spôsob náhľadu na marketing a celú organizáciu. Typy neziskových organizácií sa klasifikujú podľa:
1. zdroja financovania,
2. typu služby,
3. organizačnej formy- darcovská, komerčná, vzájomná, podnikateľská.

Kľúčové slová:

Sociálny marketing

politická kampaň

marketingový plán

poskytovateľ služby

volebná kampaň



Obsah:
  • Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora
    Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey
    Procesuálna analýza politickej kampane
    Charakteristika politického marketingu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko