- Fakulta - Inštitút misijnej a charitatívnej práce a tropického zdravotníctva sv. Jána Pavla II, Bratislava 95
- Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce sv. Ladislava, Nové Zámky 605
- Inštitút bl. Ladislava Strattmanna Batthyányho, Dunajská Streda 0
- Inštitút bl. Metoda Dominika Trčku, Michalovce 16
- Inštitút bl. Sáry Salkaházyiovej, Rožňava 0
- Inštitút bl. Z. J. Mallu, Košice 0
- Inštitút sociálnej práce a ošetrovateľstva MUDr. Pavla Blahu, Skalica 0
- Inštitút sociálnych vied a zdravotníctva bl. P. P. Gojdiča a bl. V. Hopku, Prešov 79
- Inštitút sv. Cyrila a Metoda, Partizánske 0
- Ústav bl. Anny Kolesárovej, Rimavská Sobota 0
- Ústav bl. Tomislava Kolakoviča, Trstená 0
- Ústav Božieho milosrdenstva, Žilina 40
- Ústav sociálnej práce sv. Pátra Pia, Piešťany 0
- Ústav sv. Sáry de Marseille, Banská Bystrica 0
Rozhovor ako metóda sociálnej práce
Popis:
- cieľom vzájomnej interakcie sociálneho pracovníka a sociálneho klienta je nadviazať kontakt, ako podmienku budovania pozitívneho vzťahu
- úspešnosť rozhovoru závisí od správneho vzťahu ku klientovi
- pri rozhovore prichádzajú do úvahy viaceré okolnosti :
- vek klienta, jeho pohlavie, temperament a prostredie v ktorom žije
- SP hovorí s klientom tak aby získal jeho dôveru
- SP sa nemá nechať odradiť chladným prijatím
- SP vhodne objasní klientovi svoju funkciu v organizácii
Kľúčové slová:
Rozhovor
Fázy rozhovoru
Funkcie rozhovoru
Problémy rozhovoru
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.