Rozvoj pedagogického myslenia v 17.-18.storočí
Popis:
J.LOCKE, J.J.ROUSSEAU, J.F.HERBART, L.N.TOLSTOJ A OSTATNÍ
(osvietenstvo a humanizmus)
ROZPRAVA O ĽUDSKOM ROZUME
Filozofický spis
Zakladateľ gnozeológie – náuka o poznaní – poznanie zo skúseností vonkajšieho sveta + vnútorného sveta – duše
Odporca názoru, že mravné zásady sú vrodené
Základný princíp získavania zásad- užitočnosť
NIEKOĽKO MYŠLIENOK O VÝCHOVE
Pedagogický spis
Cieľ: vychovať gentlemana, ktorý dobre spravuje svoje veci
Individuálna výchova
Kľúčové slová:
ROZVOJ PEDAGOGICKÉHO MYSLENIA
PEDAGOGICKÉ MYSLENIE
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.