Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie.
«»
Popis:
Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie. Proces rozhodovania o nákupe. Proces nákupného rozhodovania o nových produktoch. Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií (model, nákupné správanie výrobnej sféry, sprostredkovateľa a nákupné správanie na vládnych trhoch).
Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
- kultúrne
- kultúra
- subkultúra
- sociálna vrstva
- spoločenské
- referenčné skupiny
- rodina
- úloha a status
- osobné
- vek a životný cyklus
- povolanie
- ek. situácia
- životný štýl
- osobnosť a sebavedomie
- psychologické
- motivácia
- vnímanie
- učenie sa
- presvedčenie a postoje
Kľúčové slová:
Faktory správania
proces rozhodovania
nákupné správanie
typy trhov
sprostredkovateľ
Obsah:
- Model spotrebiteľského správania
Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
Proces rozhodovania o nákupe
Proces nákupného rozhodovania o nových produktoch
Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií (model, nákupné správanie výrobnej sféry, sprostredkovateľa a nákupné správanie na vládnych trhoch)
Model nákupného správania organizácií
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.