Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie.

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
171 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5722
Posledná úprava
22.11.2017
Zobrazené
4 822 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie. Proces rozhodovania o nákupe. Proces nákupného rozhodovania o nových produktoch. Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií (model, nákupné správanie výrobnej sféry, sprostredkovateľa a nákupné správanie na vládnych trhoch).

Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
- kultúrne

- kultúra
- subkultúra
- sociálna vrstva
- spoločenské
- referenčné skupiny
- rodina
- úloha a status
- osobné
- vek a životný cyklus
- povolanie
- ek. situácia
- životný štýl
- osobnosť a sebavedomie
- psychologické
- motivácia
- vnímanie
- učenie sa
- presvedčenie a postoje

Kľúčové slová:

Faktory správania

proces rozhodovania

nákupné správanie

typy trhov

sprostredkovateľ



Obsah:
  • Model spotrebiteľského správania
    Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
    Proces rozhodovania o nákupe
    Proces nákupného rozhodovania o nových produktoch
    Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií (model, nákupné správanie výrobnej sféry, sprostredkovateľa a nákupné správanie na vládnych trhoch)
    Model nákupného správania organizácií
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko