Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Výskum trhu (bakalárske štátnice)

«»
Prípona
.pdf
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
1,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35174
Posledná úprava
06.10.2010
Zobrazené
1 320 x
Autor:
mimimimi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vymedzenie a poslanie marketingového výskumu

Marketingový výskum je funkcia, ktorá spája spotrebiteľov, zákazníkov a verejnosť s marketingovými manažérmi prostredníctvom informácií. Ide o informácie, ktoré sa používajú na identifikovanie a definovanie marketingových príležitostí a problémov. Marketingový výskum utvára metódy zhromažďovania informácií, riadi a uskutočňuje proces zberu údajov, analyzuje výsledky, sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.

Marketingový výskum je systematické určovanie, zber, analýza, vyhodnocovanie informácií a záverov, ktoré zodpovedajú určitej marketingovej situácií, v ktorej sa firma nachádza.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko