Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Význam marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9885
Posledná úprava
10.10.2018
Zobrazené
2 948 x
Autor:
melissska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.

Marketing predstavuje jednotnú koncepciu výrobnej a obchodnej podnikateľskej politiky, ktorá vychádza z poznania potrieb a požiadaviek trhu s cieľom dosahovať optimálny ekonomický efekt pri realizácii podnikových výkonov. Jeho úlohou je teda zabezpečovať rovnováhu medzi uspokojovaním potrieb zákazníkov a tvorbou primeraného zisku podniku tak, že ponúka správny produkt, správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správnom mieste, v správnej kvalite a za správnu cenu.

Podstata marketingovej koncepcie

• marketingovú koncepciu predstavujú kľúčové marketingové pojmy: potreby, želania, dopyt, produkt, výmena, transakcia, trh
• tieto marketingové pojmy sú prepojené a každý z nich vychádza z predchádzajúceho

Kľúčové slová:

Podstata marketingovej koncepcie

Proces marketingového manažmentu

Potreba a druhy plánov

plánovanie firmy

marketingové oddelenie



Obsah:
  • Postavenie a význam marketingu v ekonomike
    Podstata marketingovej koncepcie
    Proces marketingového manažmentu
    Úloha marketingu v plánovaní firmy - potreby a druhy plánov
    Potreba a druhy plánov
    Druhy plánov:
    Spôsoby usporiadania marketingového oddelenia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko