Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Manažment kvality procesov - prednášky

«»
Prípona
.doc
Typ
študijný materiál
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44906
Posledná úprava
13.03.2014
Zobrazené
1 003 x
Autor:
11fox11
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pre úspešné vedenie organizácie je potrebné, aby riadenie bolo systematické a transparentné.

Možno určiť osem zásad manažérstva kvality, kt. sa dajú dosiahnuť ciele kvality:
- zameranie na zákazníka
- vodcovstvo (vedenie)
- zapojenie pracovníkov
- procesný prístup
- systémový prístup k manažérstvu
- trvalé zlepšovanie
- rozhodovanie na základe faktov
- vzájomne výhodné vzťahy s dodávateľmi

Základným pojmom manažérstva kvality je proces uspokojovania potrieb.
Produkt a proces uspokojovania potrieb môžeme charakterizovať z dvoch hľadísk, z hľadiska kvality respektíve z hľadiska zhody.
Kým kvalita kladie za cieľ splnenie potrieb zainteresovaných, zhoda sa snaží o dodržanie predpisov.
02.Pojem produktu,proces vyhotovenia a jeho účastníci.txt

Pojem produktu
Na označenie produktu sa používajú nasledovné 4 kategórie:
A) hardvér (súčiastky a z nich zmontované jednotky)
B) softvér (napr. programy počítačov, procedúry, informácie, údaje, záznamy)
C) služby (napr. poistenie, bankovníctvo, doprava)
D) spracované materiály (napr. základné materiály, kvapaliny, plyny, platne, drôty).

Očakávania súvisiace s kvalitou z hľadiska účastníkov procesu
- hlavní účastníci spotreby

Kľúčové slová:

MKP

manažment

kvalita

procesy

SPU



Obsah:
  • 12 prednášok
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko