Manažment kvality - projekty, otázky, testy, prednášky
Popis:
I. Podľa normy ISO 9000:2000 Základy a slovník
· „Miera s akou súbor vlastných charakteristík spĺňa požiadavky.“
II. Autori encyklopedického slovníka medzinárodného obchodu
· „Kategória úžitkovej hodnoty tovaru, ktorá môže byť vyjadrená rôznymi kvalitatívnymi znakmi a technickými parametrami.“
III. Japonské priemyselné normy
· „Súhrn príslušných znakov a charakteristík, ktoré sú predmetom ocenenia, ktorého cieľom je stanoviť či výrobok alebo služba vyhovujú účelu svojho použitia alebo nie.“
IV. Kvalita z inžinierskeho pohľadu
· „Nie ako absolútna miera, ale ako stupeň splnenia požiadaviek, resp. potrieb. Je relatívnou jednotkou. Ak nie sú určené požiadavky, potom ani nemožno určiť kvalitu. Kvalitatívne požiadavky sa teda musia vzťahovať na prísne ohraničený pozorovaný predmet.“
Kľúčové slová:
manažment kvality
ekonomika kvality
riadenie
ľudský faktor
projekt
elektronická komunikácia
Obsah:
- vypracované otázky, prednášky, semestrálna práca
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.