Marketingové stratégie
Popis:
Pojmy vs Mená
Systém
o L. von Bertállanfy – vytýčil všeobecnú teóriu systémov
o Vždy musíme vychádzať z potreby mať Vlastníka / Akcionára, Gen. riaditeľa / Vrcholový manažment, Priameho nadriadeného / Stredný alebo líniový manažment, Výkonný pracovníci.
Dialektika
o Konfucius (bol 1) bol poradcom viacerých cisárov – získať viac informácií („Stojatá voda skôr či neskôr zasmradne!“ alebo ak nie je pohyb nastáva zánik). F. Hegel – tvorca dialektických zákonov. Učenie vs skúsenosť.
Ontológia
Gnozeológia
o
Kognitívnosť
o Je zosúladiť všetky prvky tak, aby ťahali jedným smerom.
Kľúčové slová:
Marketingové stratégie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.