Podnikové hospodárstvo - študijný materiál
Popis:
Uvedené typy programov platia pri marketingovo-výrobnej koncepcii tvorby výrobného programu. Vychádza sa pri nej z požiadaviek trhu, ak ide o podnik, ktorý je progresívnym výrobcom určitých výrobkov môže vychádzať aj z výrobno-marketingovej koncepcii čiže priniesť na trh výrobkov ako absolútnu novinku.
Pri tvorbe výrobného programu môžeme vychádzať v rámci jeho matematického modelovania z 2 základných východísk.
Kľúčové slová:
Výrobná kapacita
koeficient extenzívneho využitia
koeficient intenzívneho využitia
kontraktačná politika
dopytovo orientovaná cena
nákladová cena
nástroje cenovej politiky
Obsah:
- Výrobná kapacita
Využitie Vk
Odbytové hospodárstvo
Cenová politika
Metódy tvorby cien
Nástroje cenovej politiky
Cenová stratégia
Finančné hospodárstvo
Cash flow
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.