Rozhlasová žurnalistika (základné pojmy)
«»
Popis:
Teoretické východiská:
- Je to vlastne komunikačný prostriedok, audiovizuálne médium
- Podľa J. Zvadovej plní tieto funkcie – informatívnu, kultúrnu, výchovnú, vzdelávaciu, zábavnú, relaxačnú a komerčnú
- Sociologické výskumy – podľa prognózy kritikov rozhlasového vysielania sa nedoplnili ani príchodom nových komunikačných médií
- Žurnalistika – ako prvotný zdroj pre jeho pohotovosť, zrozumiteľnosť a dostupnosť; treba ju mapovať v čase zrodu; stále nové informácie prináša; je to aktuálne médium a zároveň aj najoperatívnejšie médium
Kľúčové slová:
rozhlasová tvorba
žurnalistika
študijný materiál
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.