Štruktúra podnikateľského plánu doporučená Nadáciou Integra
«»
Popis:
Štruktúra podnikateľského zámeru doporučená Nadáciou Integra
Načo je dobrý podnikateľský zámer?
Podnikateľský zámer je ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu. Existujú minimálne tri funkcie podnikateľského zámeru (PZ):
- Vypracovanie PZ je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého podnikateľa/podnikateľku, pretože ho/ju prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
...
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
zámer
ekonomika
analýza
marketing
plán
podnik
poslanie podniku
hodnoty podniku
ciele podniku
marketing
marketingový plán
finančný plán
Obsah:
- 1. Stručné zhrnutie
2. Poslanie, Ciele a Hodnoty podniku
3. Marketingový plán
4. Podnikateľský proces
5. Finančný plán
6. Spoločenský dopad podniku
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.