Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Štruktúra podnikateľského plánu doporučená Nadáciou Integra

«»
Prípona
.doc
Typ
študijný materiál
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
47802
Posledná úprava
09.10.2020
Zobrazené
606 x
Autor:
roxy.jeskova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Štruktúra podnikateľského zámeru doporučená Nadáciou Integra

Načo je dobrý podnikateľský zámer?
Podnikateľský zámer je ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu. Existujú minimálne tri funkcie podnikateľského zámeru (PZ):
- Vypracovanie PZ je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého podnikateľa/podnikateľku, pretože ho/ju prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
...

Kľúčové slová:

podnikateľský plán

zámer

ekonomika

analýza

marketing

plán

podnik

poslanie podniku

hodnoty podniku

ciele podniku

marketing

marketingový plán

finančný plán



Obsah:
  • 1. Stručné zhrnutie
    2. Poslanie, Ciele a Hodnoty podniku
    3. Marketingový plán
    4. Podnikateľský proces
    5. Finančný plán
    6. Spoločenský dopad podniku

Zdroje:
  • Nadáciou Integra
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko